Frequently asked questions

Supergame.be is een uiterst veilig online casino met vele jaren ervaring in de online en offline kansspel industrie, we zullen je dan ook altijd kunnen helpen. Gelieve eerst onze FAQ te raadplegen vooraleer onze helpdesk te contacteren mocht u vragen of suggesties hebben.

Account

Dat is heel eenvoudig! Klik gewoon op "Registreren" en vul het registratieformulier in. Na het doorsturen van dat formulier ontvang je een mail met daarin een link om je account te activeren. Klik op de link in dat mailtje om je account te activeren. Je kan meteen beginnen spelen!

Opmerking: Vul correcte informatie in. Voor de meeste wijzigingen heb je immers onze helpdesk nodig! En als je informatie niet klopt, is de kans groot dat je niet kan spelen.
Je moet minimaal 21 jaar oud zijn om in ons Casino te mogen spelen.

Controleer of de informatie die je in de verschillende velden invulde wel klopt. Ben je er zeker van dat je nergens een foutje maakte en kan je nog steeds geen account aanmaken? Aarzel dan niet om onze helpdesk te contacteren, die helpt je graag verder.

Sommige gegevens in je profiel kan je zelf aanpassen (wel even inloggen), zoals bijvoorbeeld je adres en je telefoonnummer.
Voor andere wijzigingen moet je onze helpdesk contacteren via het contactformulier of de live chat indien deze actief is. Je kan ook een mailtje sturen naar: helpdesk@supergame.be.

Je moet je account valideren om volgende redenen:
- Je €10 bonus (zonder storting) te kunnen ontvangen.
- Pas na het valideren van je account kan je voor het eerst geld   opnemen.
- Elke aanpassing aan je account dat je niet zelf kan doen. Dit is om   veiligheidsredenen.

Je moet je account valideren om verschillende redenen (zie 'Waarom moet ik mijn account valideren?'). Om je account te valideren, stuur je ons gewoon een kopie van volgende documenten toe:

Voor inwoners van België:

 - Kopie van de voor- en achterzijde van je geldige identiteitskaart
 - Bewijs van woonst (elk officieel document met vermelding van je    NAAM, ADRES en een DATUM die niet ouder is dan 3 maanden.    Een kleefbriefje van de mutualiteit wordt eveneens aanvaard).

Voor wie niet in België woont: (enkel documenten in NL, FR of EN)

 - Kopie van je geldig paspoort (pagina met foto) of voor- en
   achterzijde van je identiteitskaart.
 - Bewijs van woonst (elk officieel document met vermelding van je    NAAM, ADRES en een DATUM die niet ouder is dan 3 maanden).
   Een rijbewijs wordt enkel aanvaard als dat het enige
   identiteitsbewijs is dat in jouw land gebruikt wordt.

OPMERKING: Zorg ervoor dat de documenten duidelijk, leesbaar en geldig zijn (indien een vervaldatum wordt vermeld). We aanvaarden geen onduidelijke, onvolledige of vervallen documenten. Beschik je niet over een scanner? We aanvaarden ook foto's. Stuur bestanden door in JPG, PNG of PDF-formaat.
Stuur geen bestanden door van meer dan 4MB.

Nee, dat is niet mogelijk. Wettelijk gezien, kan iedere speler slechts 1 spelersaccount bezitten op elke casino website waarop die speler actief is. Na inbreuken op die bepaling wordt je account gesloten en verlies je alle winsten die uit het misbruik voortkwamen.
Per gezin/IP-adres mag je tot 3 accounts aanmaken. Hier ook mag iedere speler slechts 1 account bezitten.

Log altijd in met het e-mailadres waarmee je je account hebt aangemaakt.
Vergeet niet: je wachtwoord moet uit minstens 8 karakters bestaan en minstens 1 hoofdletter en 1 cijfer bevatten. Na 10 mislukte pogingen wordt je account om veiligheidsredenen geblokkeerd. Om ze te deblokkeren, moet je contact opnemen met onze helpdesk. Die kan je account reactiveren.

  • - Wachtwoord vergeten? Klik op 'Inloggen' en dan op 'Wachtwoord vergeten?'. Tik het aan je account verbonden e-mailadres in en je ontvangt een mailtje met aanwijzingen om een nieuw wachtwoord in te tikken.
  • - Wil je je wachtwoord gewoon wijzigen? Ga naar "Profielinfo" in je account en wijzig je wachtwoord.


OPMERKING: Om je wachtwoord zelf te wijzigen, heb je je huidig wachtwoord nodig.

BONUSSEN & PROMOTIES

Al onze promoties kan u terugvinden op onze promotie pagina. Als je in je account naar de rubriek 'Bonussen' surft, zie je meteen op welke bonussen je recht hebt.
Lees altijd de vereisten door vóór je een bonus aanvaardt.

Heb je vragen over onze bonussen? Aarzel dan niet om onze helpdesk te contacteren!

Controleer eerst op onze promotie pagina of je aan alle vereisten van de bonus voldoet. Ben je ervan overtuigd recht te hebben op een bonus die je niet ontving? Aarzel dan niet om onze helpdesk te contacteren.

Op Supergame.be kan je je winst uit met bonusgeld geplaatste weddenschappen altijd onmiddellijk opnemen. Wil je je bonusgeld ook opnemen, dan moet je een playthrough van 30 bereiken om het bonusgeld vrij te spelen.

Voor cash prijzen uit tornooien geldt geen playthrough. Voor bonus geldprijzen uit tornooien of loterijen geldt een playthrough van 5, tenzij anders vermeld.

Voor geld uit het inruilen van Getrouwheidspunten geldt een playthrough in functie van je status level. Voor transacties op 'Grand Master' en 'Zen Master' niveau geldt geen playthrough.

Net als 'echt' geld, kan je je bonusgeld gebruiken om in te zetten tijdens dice spellen of op dice slots. Alle winsten uit weddenschappen met bonusgeld worden automatisch omgezet in cash, dat je onmiddellijk kan opnemen (tenzij er inzetvereisten werden gesteld).
Bonusgeld kan je alleen opnemen nadat je de playthrough bereikt hebt.

Een heleboel! Je mist aankondigingen van lopende of komende stortingsbonussen, toernooien, speciale promoties,...

Supergame houdt je via e-mail op de hoogte van alles wat er op Supergame.be te beleven valt. We raden je dus aan om je op onze Nieuwsbrief in te schrijven als je hier van wil genieten.

Inschrijven kan op ieder moment! Klik via je account op de knop 'Inschrijvingen beheren'.

Zeer zeker! Bij Supergame willen we trouwe spelers zo veel en zo vaak mogelijk belonen. Alle informatie hieromtrent vind je terug op onze Super Club pagina.

De meeste stortingsbonussen zijn verbonden aan je eerstvolgende storting, dus als je dan bij die storting een bonus afwijst, kan je daar later geen aanspraak meer op maken. Verlies dat niet uit het oog! Lees de voorwaarden verbonden aan de bonus door als je overweegt die af te wijzen. Je kan de bonus immers niet op een ander moment opeisen.

STORTING & OPNAME

Je kan de beschikbare stortingsmogelijkheden vinden op onze betalingspagina.

Opnames zijn mogelijk via bankoverschrijving, Skrill of Bitcoin.

Geld storten op Supergame is makkelijk! Klik gewoon op één van de groene 'Storting' knoppen op de website, degene je naar de stortingspagina zal leiden. Selecteer daar de manier waarop je geld wil storten, vul het gewenste bedrag in en klik op 'storten'. Je komt dan op de pagina van onze betaalprovider terecht en kan daar je storting voltooien. Zo eenvoudig is dat!

Hier kan je alle informatie over onze payment providers terugvinden.

Controleer of de ingevulde bankgegevens correct zijn en of het saldo op je bank- of walletrekening of op je Paysafe-voucher toerijkend is.
Het is altijd mogelijk dat de provider je storting niet onmiddellijk verwerkt of dat de bank het bedrag inhoudt. Is je storting na 5 minuten niet doorgegaan? Aarzel dan niet om onze helpdesk te contacteren.

Werd het geld van je bankrekening gehaald, maar verschijnt het niet in je spelersaccount? Contacteer onze helpdesk en stuur hen een screenshot (schermafdruk) van de transactie op je bankrekening door. Zorg ervoor dat de datum en het uur duidelijk zichtbaar zijn.

Ja, bij Supergame pleiten we voor verantwoord gokken.
Wanneer je bent ingelogd, ga je via je account gewoon naar goklimieten en stel je de gewenste limieten in. Limieten verlagen wordt meteen geactiveerd. Limieten verhogen wordt pas na 7 dagen geactiveerd..

De verschillende limieten voor verantwoord gokken zijn:
 - Stortingslimiet: beperkt het bedrag dat je in een bepaalde periode kan storten.
 - Verlieslimiet: beperkt het bedrag dat je in totaal kan verliezen.
 - Inzetlimiet: beperkt het bedrag dat je in totaal op kan inzetten.

 - Bedenktijd: voorkomt dat je geld stort en voorkomt dat je nog promotieaanbiedingen ontvangt.
 - Periode van zelfuitsluiting: in de ingestelde periode krijg je geen toegang tot je account. (Zorg ervoor dat je je geld opneemt vóór je die periode instelt. Daarna kan je immers geen geld meer opnemen).

Geldopnames gaan snel en eenvoudig bij Supergame! Ga naar je saldo pagina, waar je de knop 'uitbetalen' ziet, en ook het bedrag dat op dat moment kan worden uitbetaald. (Bonusgeld kan worden opgenomen na het bereiken van de playthrough. Zie 'Kan ik bonusgeld opnemen?' in deze FAQ)

Alle geldopnames worden binnen 2 werkdagen verwerkt. Afhankelijk van je bank, moet het geld 1 tot 3 werkdagen later op je bankrekening staan. Het minimumbedrag dat je kan opnemen is € 10.

BELANGRIJK:
Om geld te kunnen opnemen, moeten volgende voorwaarden vervuld zijn:

- Een gevalideerde account (zie 'Hoe valideer ik mijn account?' in deze FAQ)
- Een bankrekening verbonden aan dezelfde naam als je account. (zie *bankpagina in je account*)
- Als speler moet je ooit minimaal € 5 op Supergame hebben gestort.

Ja! Je moet echter de playthrough bereiken vóór je bonusgeld kan opnemen.
Je kan het saldo op je account controleren. Het totaalsaldo zie je bij 'Bedrag'. Dit is de som van je echt geld en je bonusgeld. Het saldo van je 'echt' geld staat ernaast ('Beschikbaar voor uitbetaling'). Om het saldo van je bonusgeld te kennen, trek je de twee van elkaar af.

Een voorbeeld: Je saldo bij 'Bedrag' is € 300. Je saldo in echt geld bij 'Beschikbaar voor uitbetaling' is € 250. Je beschikt dus over € 50 aan bonusgeld. Om ook dat bonusgeld te kunnen opnemen, moet je de playthrough bereiken.

Zorg ervoor dat je aan alle voorwaarden voldoet om geld te kunnen opnemen (zie 'Hoe neem ik mijn geld op?' in deze FAQ). Controleer je e-mails (ook je spamberichten) en ga na of je in verband met je opname geen bericht van onze helpdesk ontving.

Zijn al die voorwaarden vervuld en word je opname nog steeds niet behandeld? Aarzel dan niet om onze helpdesk te contacteren via helpdesk@supergame.be.

THE WEBSITE

Ja, Supergame.be kreeg van de Belgische kansspelcommissie een licentie #B+8543. Dat houdt in dat Supergame.be online spellen klasse II mag aanbieden.

Supergame.be voldoet ook aan de voorschriften (ten behoeve van onze spelers) die door de Belgische kansspelcommissie worden opgelegd, zoals limieten voor maximale verliezen of controle van betaalpercentages.

Alle spellen op Supergame.be worden in realtime bewaard. Raakt de verbinding verbroken of crasht je browser? Start dan het spel gewoon terug op, stel opnieuw dezelfde inzet in en het spel herneemt automatisch waar het werd onderbroken.
BELANGRIJK: Zorg ervoor dat je steeds beschikt over de meest recente versie van Flash Player en van je browser. Een update kan vaak volstaan om problemen op te lossen.

Voerde je alle nodige updates uit en is het probleem nog steeds niet opgelost? Aarzel dan niet om onze helpdesk te contacteren. Hoe meer informatie je over het probleem kan doorgeven, hoe sneller en efficiënter het probleem kan worden verholpen. Informatie als: de datum, het uur, het spel, de inzet, screenshots,... helpen om het probleem makkelijker en sneller te verhelpen.

Dat kan je zeker! Het is altijd leuk om je favoriete spelletjes op Supergame snel te kunnen opstarten. Beweeg met je muis over het pictogram van een spelletje, klik op 'Favoriet' en er zal een hartje verschijnen om aan te geven dat het aan je favorieten werd toegevoegd.

Je zal dan merken dat er dan een extra spelgroep op het scherm verschijnt: 'Favorieten'. Vanop eender welke pagina op de website krijg je toegang tot je favorieten. Open de spelgroep 'Favorieten' op de startpagina, op de verschillende spelpagina's of in je navigatiebalk onderaan.

De meeste pagina's vind je in het hoofdmenu in de linkerbovenhoek, links van het Supergame-logo. Alle pagina's zijn ook toegankelijk via de footerlinks, onderaan de website.
Je profiel en saldopagina's verschijnen als je je gebruikersnaam aanklikt.

Vind je niet wat je zoekt? Aarzel dan niet om onze helpdesk te contacteren zodat zij je wegwijs kunnen maken.

Supergame pleit voor verantwoord gokgedrag. Gokken moet altijd ontspannend en leuk blijven! Zodra spelen meer spanning dan plezier in het leven van een speler veroorzaakt, kan je een aantal stappen ondernemen om te voorkomen dat het uit de hand loopt.
We vinden het bij Supergame.be belangrijk om goed voor onze spelers te zorgen. Preventie is méér dan het door de wet opgelegde verantwoord gokgedrag. We vinden verantwoord spelen belangrijk en werken in dat verband samen met de Belgische kansspelcommissie. Op onze website vind je informatie en contactgegevens van hulporganisaties. Je kan ook goklimieten instellen.

Tips voor verantwoord gokgedrag:
- Speel omdat je het leuk vindt
- Zorg er voor dat je niet hoeft te gokken om aan de kost te komen
- Bepaal vooraf het bedrag dat je eventueel mag verliezen en overschrijd dat bedrag niet
- Zoek professionele hulp als casinospelen voor jou meer betekenen dan ontspanning en plezier
- Speel geen casinospelen indien:
1. Je minderjarig bent
2. Je door het spelen je verantwoordelijkheden verwaarloost
3. Je lijdt aan of herstelt van een mentale aandoening
4. Het je bedoeling is verliezen uit het verleden terug te verdienen
5. Je onder invloed van alcohol of drugs verkeert
6. Je niet langer in staat bent op een willekeurig moment te stoppen

Je kan onze helpdesk via verschillende kanalen bereiken. Stuur een mailtje naar: helpdesk@supergame.be, vul het contactformulier in, of contacteer ons via de Live Chat wanneer die actief is.

Onze helpdesk is 7 dagen per week en 365 dagen per jaar te bereiken:

Ondersteuning via e-mail:
Ma-vr: 9.00 - 1.00 uur
Za-zo: 14.00 - 1.00 uur

Live Chat:
Ma-vr: 14.00 - 17.00 uur en 19.00 - 22.00 uur
Za-zo: 15.00 - 18.00 uur en 20.00 - 23.00 uur

Hulp

Hulp

Je kan ons ook bereiken via email: support@supergame.be

Of via onze Social:

We use cookies to improve your experience. By using our website you are accepting our Cookie Policy Cookie Policy