Contactformulier

HEB JE VRAGEN OF TWIJFELS OVER EEN SPEL? HEB JE PROBLEMEN MET JE STORTING?
Wat ook je vraag mag zijn, ons vriendelijk en gekwalificeerd support team helpt je maar al te graag. Wanneer je ons contacteert, zorg er dan voor dat je je vraag zo duidelijk mogelijk formuleert en dat je zo veel mogelijk informatie geeft. Zo kunnen wij je veel beter en sneller helpen!

Ons team staat je ter hulp 7 dagen per week, 365 dagen per jaar:
E-mail:
- Ma-vr: 9.00 - 1.00 uur
- Za-zo: 14.00 - 1.00 uur

Live Chat:
- Ma-vr: 14.00 - 17.00 uur en 19.00 - 22.00 uur
- Za-zo: 15.00 - 18.00 uur en 20.00 - 23.00 uur
Hebt u een vraag?

Sommige gegevens in je profiel kan je zelf aanpassen (wel even inloggen), zoals bijvoorbeeld je adres en je telefoonnummer.
Voor andere wijzigingen moet je onze helpdesk contacteren via het contactformulier of de live chat indien deze actief is. Je kan ook een mailtje sturen naar: helpdesk@supergame.be.

Geldopnames gaan snel en eenvoudig bij Supergame! Ga naar je saldo pagina, waar je de knop 'uitbetalen' ziet, en ook het bedrag dat op dat moment kan worden uitbetaald. (Bonusgeld kan worden opgenomen na het bereiken van de playthrough. Zie 'Kan ik bonusgeld opnemen?' in deze FAQ)

Alle geldopnames worden binnen 2 werkdagen verwerkt. Afhankelijk van je bank, moet het geld 1 tot 3 werkdagen later op je bankrekening staan. Het minimumbedrag dat je kan opnemen is € 10.

BELANGRIJK:
Om geld te kunnen opnemen, moeten volgende voorwaarden vervuld zijn:

- Een gevalideerde account (zie 'Hoe valideer ik mijn account?' in deze FAQ)
- Een bankrekening verbonden aan dezelfde naam als je account. (zie *bankpagina in je account*)
- Als speler moet je ooit minimaal € 5 op Supergame hebben gestort.

Controleer eerst op onze promotie pagina of je aan alle vereisten van de bonus voldoet. Ben je ervan overtuigd recht te hebben op een bonus die je niet ontving? Aarzel dan niet om onze helpdesk te contacteren.

Alle spellen op Supergame.be worden in realtime bewaard. Raakt de verbinding verbroken of crasht je browser? Start dan het spel gewoon terug op, stel opnieuw dezelfde inzet in en het spel herneemt automatisch waar het werd onderbroken.
BELANGRIJK: Zorg ervoor dat je steeds beschikt over de meest recente versie van Flash Player en van je browser. Een update kan vaak volstaan om problemen op te lossen.

Voerde je alle nodige updates uit en is het probleem nog steeds niet opgelost? Aarzel dan niet om onze helpdesk te contacteren. Hoe meer informatie je over het probleem kan doorgeven, hoe sneller en efficiënter het probleem kan worden verholpen. Informatie als: de datum, het uur, het spel, de inzet, screenshots,... helpen om het probleem makkelijker en sneller te verhelpen.

Je moet je account valideren om verschillende redenen (zie 'Waarom moet ik mijn account valideren?'). Om je account te valideren, stuur je ons gewoon een kopie van volgende documenten toe:

Voor inwoners van België:

 - Kopie van de voor- en achterzijde van je geldige identiteitskaart
 - Bewijs van woonst (elk officieel document met vermelding van je    NAAM, ADRES en een DATUM die niet ouder is dan 3 maanden.    Een kleefbriefje van de mutualiteit wordt eveneens aanvaard).

Voor wie niet in België woont: (enkel documenten in NL, FR of EN)

 - Kopie van je geldig paspoort (pagina met foto) of voor- en
   achterzijde van je identiteitskaart.
 - Bewijs van woonst (elk officieel document met vermelding van je    NAAM, ADRES en een DATUM die niet ouder is dan 3 maanden).
   Een rijbewijs wordt enkel aanvaard als dat het enige
   identiteitsbewijs is dat in jouw land gebruikt wordt.

OPMERKING: Zorg ervoor dat de documenten duidelijk, leesbaar en geldig zijn (indien een vervaldatum wordt vermeld). We aanvaarden geen onduidelijke, onvolledige of vervallen documenten. Beschik je niet over een scanner? We aanvaarden ook foto's. Stuur bestanden door in JPG, PNG of PDF-formaat.
Stuur geen bestanden door van meer dan 4MB.

Al onze promoties kan u terugvinden op onze promotie pagina. Als je in je account naar de rubriek 'Bonussen' surft, zie je meteen op welke bonussen je recht hebt.
Lees altijd de vereisten door vóór je een bonus aanvaardt.

Heb je vragen over onze bonussen? Aarzel dan niet om onze helpdesk te contacteren!

Zorg ervoor dat je aan alle voorwaarden voldoet om geld te kunnen opnemen (zie 'Hoe neem ik mijn geld op?' in de FAQ). Controleer je e-mails (ook je spamberichten) en ga na of je in verband met je opname geen bericht van onze helpdesk ontving.

Zijn al die voorwaarden vervuld en word je opname nog steeds niet behandeld? Aarzel dan niet om onze helpdesk te contacteren via helpdesk@supergame.be.

Hulp

Hulp

Je kan ons ook bereiken via email: support@supergame.be

Of via onze Social:

We use cookies to improve your experience. By using our website you are accepting our Cookie Policy Cookie Policy